De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Trust KB-2950 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,9

Jeevan 14-01-2010
Geschreven voor: Trust KB-2950

Ik ben het deels met dediafreak eens. Het voelt inderdaad als speelgoed aan maar het doet verder wel wat het moet doen. de muis werkt opzich wel goed, alleen vind ik het niet echt lekker tikken. Het is ook niet gemaakt om te tekstverwerken ofzo. Voor de prijs waarvoor ik het gekocht heb haal ik er 3 van deze voor ik een dinovo gekocht heb.

mediafreak 07-01-2010
Geschreven voor: Trust KB-2950

Compleet waardeloos toetsenbord: goedkoop plactic. Belangrijkste onderdeel van een multimedia toetsenbord -het bedienen van de muis- werkt niet: Trackbal hapert en maakt een schrapend geluid. Reikwijdte van 10 meter is absoluut niet haalbaar. Eerder enkele meters. Ik heb hem meteen teuggebracht en meer geld uitgegeven voor een Logitech Dinovo Edge: kwaliteit heeft zijn prijs en dat geldt vooral voor wireless multimedia toetsenborden.

Java0901 03-03-2009
Geschreven voor: Trust KB-2950

Ik heb dit toetsenbord nu een maand of 4-5. Het bevalt me zeer goed. In het begin was het even wennen, sommige knoppen zitten op een andere plek, en de backspace is te klein. Ik gebruik nog steeds de eerste batterijen die standaard worden meegeleverd. En ik gebruik het bord toch vrijwel elke dag, en vrij intensief. De ontvangst is ook goed. Omdat ik mijn computer vaak voor de muziek gebruik gebruik ik hem wel eens in een andere kamer. Het signaal gaat over zeker een meter of 6 en ook door de muren heen.

padriaan 25-08-2008
Geschreven voor: Trust KB-2950

Eerste indruk is zeker positief, maar na wat langer in gebruik ben ik toch wat minder enthousiast geworden over dit toetsenbord.

Kwaliteit / degelijkheid is redelijk en alle functies zijn beschikbaar. Het is wel even wennen omdat sommige toetsen op een ongebruikelijke plaats zitten. De backspace toets is erg klein.

De ontvangst is vrij kritisch. Ondanks dat het radio-signalen zijn, is de ontvangst niet altijd even goed. De verbinding valt regelmatig weg, maar wordt binnen een paar seconden snel weer opgepakt.

Er gaan twee AAA baterijen in, die eigenlijk te klein zijn en te weinig capaciteit zijn. Ik vergeet regelmatig het toetsenbord uit te zetten en dan zijn deze baterijen zo leeg.

Voor het incidentieel gebruik bij een Media Center of internetten op de TV, is het toetsenbord een prima keuze. Voor veelvuldig en langdurig gebruik zou ik het niet aanraden.

Ron9999 10-02-2008
Geschreven voor: Trust KB-2950

Het is een heel degelijk toetsenbord en werkt goed. De enige echte problemen heb ik als ik het moest installeren (pas na de derde keer lukte het) en dat als ik een usbapparaat aansluit of ontkoppel van de (hoofd)hub/kaart waar het ontvangertje van het toetsenbord is aangesloten heb ik soms ook verbindingsproblemen. Eens bewegen met het ontvangertje en dat is terug in orde.

Het is heel makkelijk in gebruik en alhoewel het trackballetje eerst heel erg gevoelig schijnt te zijn, wen je hier snel aan, op zich is het heel gemakkelijk dat de linker en rechtermuisknop aan linker en rechterkant van het toetsenbord zitten. Maar als je tegelijkertijd ook vaak andere toetsen gebruikt is het toch handig om de rechtermuisknop te gebruiken als linkermuisknop. Op mijn laptop kan ik die instelling echter niet wijzigen. Ik heb nog niet getest of dit komt doordat het toetsenbord dit onmogelijk maakt of wordt veroorzaakt door een andere instelling.

tot slot nog een klein nadeel misschien: het ontvangertje zit heel vast in de usbpoort (eigenlijk is het een usbstekker zonder metalen omhulsel), je moet heel erg veel kracht uitoefenen om het ontvangertje er in te steken of uit te trekken.